خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 28
    کل نظرات کل نظرات : 4
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.118.164.151
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس daranews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)


اگر به محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی علاقه دارید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه بررسی کنید، سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس را بررسی کنید. تغییرات اخیر در بازار

نوع مسکن با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

در این بخش به بررسی انواع مسکن در قبرس شمالی از نظر زمان تحویل ملک می پردازیم.

خانه آماده است

اقلام آماده و آماده به مصرف متعلق به شخص یا شرکتی است که آنها را ایجاد کرده است. زمانی که یک ملک آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولا زمان کافی برای پرداخت اقساط بدون بهره دارید. اما ملکی که از شخصی خریداری شده است فقط به صورت نقدی فروخته می شود.

اقلام را پیش خرید کنید

املاکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و طی برنامه ریزی خود زمان تحویل خود را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد در تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه ای از شما دریافت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی دیده نشد. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها مصادف با همه گیری کرونا بود با چند ماه تاخیر تحویل داده شد در حالی که شرکت ساختمانی خسارت به مالک پرداخت کرد).

از مزیت های پیش خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با قیمت کمتر از قیمت اصلی خرید کنید.

امکان انتخاب مصالح ساختمانی

تغییرات جزئی نقشه

امکان فروش و جابجایی ساختمان حتی قبل از اتمام

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان یک مدل معماری سه بعدی بسیار سازگار با توسعه پروژه است. در بیشتر موارد، دارایی های ایجاد شده در تصاویر سه بعدی بسیار خوب هستند. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

آیا خرید زمین پیش ساخته بهتر است یا زمین پیش ساخته؟

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش ملک پیش خرید شده به چند نفر با چنین مشکلاتی هستید، در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند.

علاوه بر اعطای امتیازات اسناد عرصه و اشراف، پس از پرداخت 35% ارزش ملک، شناسه ملک به شما داده می شود. اگر در اداره ثبت زمین قبرس شمالی شناسه ملک داشته باشید، هیچ کس نمی تواند ملک شما را بخرد و بفروشد.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک سازنده توقیف می کند تا در صورت تاخیر در ساخت و ساز به هر دلیلی از محل مبلغ مقرر خسارت به سرمایه گذار پرداخت شود.

اگر قصد خرید ملک به عنوان سرمایه گذاری یا اقامت دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی به طور فزاینده ای سخت گیرانه می شوند. با این مزیت بزرگ، قوانین جدید شامل زمان گذشته نمی شود.

انواع ملک مسکونی از نظر ساختمانی و گونه شناسی

در این قسمت به بررسی انواع املاک مسکونی بر اساس ساخت و نوع در قبرس شمالی می پردازیم.

آپارتمان در یک ساختمان

این نوع املاک معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر انواع املاک دارد. آنها فاقد امکانات رفاهی هستند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل قرارگیری آنها معمولا در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگردان خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

یک شهرک مسکونی با چندین برج با امکانات هتل

این مقررات از نظر قیمت، نصب و شرایط پرداخت مورد توجه بسیاری از خریداران است. مجموعه های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای عظیم هستند. شرایط بازپرداخت بدون بهره تا 84 ماه در بسیاری از این پروژه ها موجود است و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات این پروژه شامل کلیه امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس، و غیره)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک های آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، دستگاه های خودپرداز بانک ها، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. . برای داشتن یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

یک ساختمان مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق قبرس شمالی اجازه ساخت بیش از دو طبقه را برای حفظ شخصیت جزیره نمی دهند. Snetpe و اطراف آن؛ در این مناطق، از جمله Yeni Boaz و Otoken و اطراف آنها، ساخت و ساز تنها در 35٪ از زمین مجاز است و مابقی منطقه پارک، استخر، مناطق باربیکیو است. جاده های بهداشت ساختمان هایی مانند کافه ها و ساختمان های دیگر توسط سازندگان مجبور به ساختن هستند.

نکته جالب برای خریداران این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی نجیب هستند، سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

در قدر السهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود در نتیجه مالکان این مجتمع ها نسبت به پروژه های برج زمینی به مراتب بیشتر از زمین به دست می آورند.

این شهرها معمولاً امکانات رفاهی ایده آلی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (از آنجایی که مناطق ساحلی مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیستند). امکانات رفاهی از سوپرمارکت تا ایستگاه شارژ خودروهای برقی.

شهرهای قبرس شمالی را مطالعه کنید

برای خرید ملک در قبرس شمالی، باید شهر و تمام مناطق آن را بشناسید. اگرچه در مقاله ای جداگانه در این سایت به بهترین شهرهای این کشور پرداخته ایم، اما در اینجا به طور مختصر به برخی از مناطق آن می پردازیم. در واقع این کشور گوهری پنهان به حساب می آید که به شما پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر آن را کشف کنید.

شهر زیبای گیرنه

این شهر زیبا یکی از جواهرات قبرس به شمار می رود و دارای بندری فوق العاده است. می توانید در خیابان های سنگفرش شده آن قدم بزنید، غذاهای محلی بخورید و از این شهر لذت ببرید. گیرنه شهری است که بازدید از آن و کشف زیبایی خیره کننده سواحل گیرنه را به همه مسافران توصیه می کنیم. چه آرامش را ترجیح دهید و چه ماجراجویی، از این سواحل لذت خواهید برد. دانشجویان، گردشگران و به طور کلی مسافرانی که علاقه مند به زندگی در مکانی بسیار زیبا و آرام هستند، گیرنه برای آنها مناسب است. این مکان زیبا به یکی از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی تبدیل شده است.

شهر تاریخی فاماگوستا

شهر فاماگوستا که به خاطر تاریخ غنی خود مشهور است، دیوارهای باستانی شگفت انگیزی دارد. دوستان عزیز می توانید از مکان های تاریخی این شهر بندری فوق العاده دیدن کنید. تلفیق بافت سنتی و مدرن در این شهر بر جذابیت آن افزوده است.

شهر جذاب نیکوزیا (Lefkosha)

نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی است و ترکیبی جالب از تاریخ و مدرنیته را ارائه می دهد. این شهر فضای بی نظیری دارد و مغازه ها و رستوران های محلی زیادی را خواهید دید. در نیکوزیا سوغاتی های منحصر به فرد بخرید، از زیبایی موزه زنده آن لذت ببرید و مطمئن شوید که تمام نیازهای خود را برآورده می کنید.

بندر اصلی شهر

اسکالا یکی از بزرگترین شهرهای قبرس شمالی است. این شهر به خاطر سواحل طلایی اش معروف است. شهر زیبای اسکل یکی از خوش آب و هواترین مناطق این کشور است. ساخت و سازهای زیادی در این مناطق از شهر که کنار دریا هستند انجام شده و مناسب ترین منطقه برای سرمایه گذاری محسوب می شود. به طور کلی شهرهای این کشور به دلیل داشتن امکانات مناسب برای گردشگری و تفریح ​​بسیار جذاب هستند.

شهر میوه تای گوزل

از آنجایی که مرکبات کشت شده در گوزل یورت از شهرت جهانی برخوردار است، بزرگترین و مهم ترین تولیدکننده محصولات کشاورزی به ویژه میوه ها در قبرس شمالی محسوب می شود. به طور کلی هر یک از شهرهای قبرس شمالی اهمیت خاصی دارند، بهتر است این شهرها را از نزدیک بررسی کنید تا زیبایی آنها را بهتر درک کنید و در هنگام خرید محصولات ملکی مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. البته همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، می توانید ملک مورد نظر خود را به صورت آنلاین در قبرس شمالی خریداری کنید و مشاوران معتبر این مناطق را به شما نشان دهند.

شهر لفکا (بهشت پنهان)

از آنجایی که دریاچه بزرگی در این شهر وجود دارد، کشاورزی در آن بسیار موفق شده است. اگر در شهر لفکا قدم بزنید، ماشین های کشاورزی مانند تراکتور را خواهید دید. از این رو سیمای این شهر وجهه روستایی پیدا کرد. اگر به این شهر رفتید غذاهای خوشمزه ترکی آن را از دست ندهید زیرا معروف و خوشمزه است. همچنین دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوانی است که در این میان کاخ لوونی یکی از آنهاست که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای با مرز آبی با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر است و همین موقعیت باعث رونق بنادر تجاری در قبرس شد. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است و در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است.

به عنوان مثال، در صنعت دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و ساخت خانه هایی با چاپگرهای سه بعدی. یا در پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

در سال های اخیر، مهم ترین موضوعی که توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس جلب کرده است، کشف ذخایر گاز طبیعی فراوان در جنوب شرقی جزیره قبرس است. بر اساس توافق دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی به زودی استخراج منابع مطابق با همان منافع صورت خواهد گرفت.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس به دلیل هوای پاک و کمبود موادی که لایه اوزون را از بین می برد وجود دارد. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اشعه خورشید آسیب کمتری دارد.

هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای در قبرس euromy وجود ندارد و خودروهای بالای 5 سال به دلیل رعایت اصول زیست محیطی اجازه ورود به جزیره را ندارند. جهت اطلاع از قیمت ملک در قبرس شمالی با ما تماس بگیرید.



جاذبه های طبیعی قبرس

تمیزترین دریا و ساحل: طبق گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس 99.1 درصد از بالاترین کیفیت دریا و سواحل را در اتحادیه اروپا دارد.

محیط زیست خراب نشده است: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر، شتر و بز کوهی از جانوران و گونه های بومی منطقه هستند. گونه های کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و گل های تزئینی بخشی از چشم انداز زیبای جزیره هستند.

آثار تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق بوده است. معابد یونانی (مانند بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) زیبا هستند. کاخ وونی در لفکه نیز کاخی است که در زمان حکومت ایران در این جزیره ساخته شده است. علاوه بر این، قلعه های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند کلیسای قلعه St. هیلاریون گیرنه و بوفانتو.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس نیز صحبت کرد که تلفیقی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است که گردشگران و مهاجران زیادی را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

غذاهای ارگانیک و سالم مدیترانه ای قبرسی که با مواد محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شود دلیلی بر سلامت عمومی و طول عمر ساکنان قبرس است.




تاریخ ارسال پست: جمعه 25 اسفند 1402 ساعت: 10:8
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: